ВНУТРІШНЯ СИСТЕМА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ

МОВА НАВЧАННЯ - Українська







МОНІТОРИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ

у 2-4 класах з математики і української мови у 2024р.:

Результати оцінювання управлінських процесів закладу освіти 2022-2023 н.р.



Безкоштовне харчування для учнів 1-4 класів

Для забезпечення безкоштовного харчування для школярів початкових класів на 2024 рік з бюджету виділено 2 млрд грн. Ці кошти передадуть місцевим громадам у формі субвенції.

Раніше безоплатне харчування мали лише учнів пільгових категорій.

У МОН зазначили, що механізм розподілу коштів субвенції затверджений Кабміном та забезпечить однакові умови для організації харчування в усіх закладах загальної середньої освіти країни.

Субвенція може бути використана для придбання продуктів харчування, оплати послуг кейтерингу та/або аутсорсингу.

Зазначається, що вартість гарячого харчування для початкових класів не повинна перевищувати вартість для учнів 5–11 (12) класів.

Усі процеси мають відповідати вимогам постанови Кабміну від 24.03.2021 р. № 305, нормам НАССР та законодавству з питань безпечності та якості харчових продуктів.

Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання

Наказ МОН № 1093 від 02.08.2024 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 1093 від 02 серпня 2024 року

Про затвердження рекомендацій
щодо оцінювання результатів
навчання

Відповідно до пункту 8 статті 17 Закону України «Про повну загальну середню освіту», Державного стандарту базової середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 р. № 898, з метою організації оцінювання результатів навчання учнів 5-9 класів закладів загальної середньої освіти, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти, НАКАЗУЮ:

1. Затвердити рекомендації щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти, що додаються.

2. Органам управління у сфері освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій довести цей наказ до відома керівників закладів загальної середньої освіти.

3. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства освіти і науки України від 01 квітня 2022 року № 289 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти».

4. Департаменту забезпечення документообігу, контролю та інформаційних технологій (Єрко І.) зробити відповідну відмітку у справах архіву.

5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Сташківа А.

Міністр Оксен Лісовий


Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами


Колектив Малодідушицької гімназії працює над створенням сприятливих умов для навчання дітей, у тому числі для дітей з особливими освітніми потребами. Але, на жаль, будівля закладу не забезпечена безперешкодним доступом дітей з інвалідністю до всіх приміщень школи, а саме відсутній пандус та кнопка виклику.

Заклад забезпечений необхідними навчальними площами. Виконано поточні ремонти туалетів, їдальні, коридорів, класних кімнат.

Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч. При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги: стіни світлих тонів; меблі, парти - світлого кольору; стелі, віконні рами - білі. Розташування меблів і обладнання сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення. У закладі дотримується повітряно - тепловий режим. Приміщення обладнані системами опалення, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).

Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим та морфофункціональним особливостям дітей, враховується специфіка навчально - виховного процесу.

Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані.

Наразі заклад освіти не пристосований для надання освітніх послуг для дітей з особливими освітніми потребами через те, що приміщення побудоване у 1977 році і конструктивно непридатне для навчання таких дітей.