ВНУТРІШНЯ СИСТЕМА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ

МОВА НАВЧАННЯ - Українська






МОНІТОРИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ

у 2-4 класах з математики і української мови у 2024р.:

Результати оцінювання управлінських процесів закладу освіти 2022-2023 н.р.



КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ 

Наказ МОН від 13.07.2021р. № 813. Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти
За рішенням педагогічної ради школи ( протокол №1 від 25.08.2021 р.) результат оцінювання особистісних надбань учнів 3-4 класів виражати рівневою оцінкою.
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів
Оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи здійснюється за 12-бальною шкалою (відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»).
Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий.
Оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи учнів, а також за результатами перевірки навчальних досягнень учнів: усної (індивідуальне, групове, фронтальне опитування), письмової (самостійна робота, контрольна робота, тематична контрольна робота, тестування, та ін.).
Оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи здійснюється за 12-бальною системою(шкалою), відповідно до наказу МОН України від 13.04.2011 № 329«Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти».


Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами


Колектив Малодідушицької гімназії працює над створенням сприятливих умов для навчання дітей, у тому числі для дітей з особливими освітніми потребами. Але, на жаль, будівля закладу не забезпечена безперешкодним доступом дітей з інвалідністю до всіх приміщень школи, а саме відсутній пандус та кнопка виклику.

Заклад забезпечений необхідними навчальними площами. Виконано поточні ремонти туалетів, їдальні, коридорів, класних кімнат.

Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч. При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги: стіни світлих тонів; меблі, парти - світлого кольору; стелі, віконні рами - білі. Розташування меблів і обладнання сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення. У закладі дотримується повітряно - тепловий режим. Приміщення обладнані системами опалення, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).

Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим та морфофункціональним особливостям дітей, враховується специфіка навчально - виховного процесу.

Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані.

Наразі заклад освіти не пристосований для надання освітніх послуг для дітей з особливими освітніми потребами через те, що приміщення побудоване у 1977 році і конструктивно непридатне для навчання таких дітей.